Preskočiť na hlavný obsah

Čítanie ku káve - Dnes s Alexandrom Lindovom

Alexandra poznám ešte z čias nášho i vášho milovaného Inspire magazínu. Ani neviem koľko je tomu rokov, čo sa poznáme. Z Alexandra sa stal jeden z najvýznamnejších stylistov u nás. Robil stylingy s Evelyn Benčičovou pre Inspire či s Branislavom Šimončíkom pre VOGUE CS. Spolupracoval s magazínmi Top Fashion, LÁV, ELLE Czech, ELLE Man či Woman. Rovnako pôsobí v rámci súťaže krásy Miss Slovensko. 

Som veľmi rád, tak ako vždy, keď sa mi podarí krásny rozhovor, že si Alexander našiel čas a podelí sa so mnou a rovnako i s vami, ako sa má a čo má nové. ☺

Čo bolo najkrajšie na roku 2020?

Ťažká otázka. Asi to, že som našiel lásku. No a hlavne to, že moji priatelia a rodina sú v tomto období zdraví. 

Foto archív Alexandra

Na začiatku Nového roku si ľudia zvyknú dávať predsavzatia. Dal si si nejaké i ty? 

Rád by som bol takou osobou, ktorá dodržiava predsavzatia, no nie som v nich zrovna najlepší. Nikdy s nimi nezačnem a ak sa o to pokúsim, tak ich nedokončím. Nemám rád veci nasilu, nie je to potom to pravé. 

Čo očakávaš od roku 2021? 

Verím, že opatrenia už nebudú potrebné a budeme môcť opäť cestovať. Nikdy som si neuvedomoval, aká je to vzácnosť. Zároveň dúfam, že pracovne bude stále dobrý a módny priemysle sa reštartuje. Tiež verím, že budeme môcť opäť navštevovať galérie, múzea, chodiť do reštaurácii a spoločensky žiť. 

Foto archív Alexandra

Čo by si poradil ľuďom, ako zvládať aktuálne obdobie? 

Robte to, čo vás za normálnych okolnosti robí šťastnými - varte, čítajte, meditujte, choďte do prírody. Jednoducho čokoľvek, čo zamestná vašu myseľ aby nespadala do negatívneho myslenia.

Máš nejaký tip, čo by sme mali v rámci prebiehajúcej pandémie vidieť, čítať alebo počuť?

V poslednej dobe veľmi obľubujem podcasty, či  spravodajské alebo napr. rozhlasové hry ako Historie českého zločinu či Osudove ženy. Naposledy som precital dve knihy od francúzskeho autora Edourda Louis-a a teraz sa chystám na životopis o Agathe Christie. Z Netflixu odporúčam novu sériu The Crown, Pose, dokumenty Three identical strangers alebo Room 2086.

Foto archív Alexandra

Instagram @alexanderlindov

Veľmi sa chcem poďakovať Alexandrovi, že si našiel čas, nakoľko už začína pracovať na hľadaní novej Miss Slovensko. 

Michal

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Potichu

Dátum: 11. apríla 2018 Čas: 20:00 hod. Miesto konania: Stará Tržnica, Bratislava Tí, ktorí ma poznájú, vedia, že mám veľmi rád slovenskú hudbu. Novú i starú hudbu. Už som sa na svojom blogu tešil zo ŽIVEJ od Jany Kirschner. Dnes sa však chcem spolu s vami tešiť z turné skupiny Billy Barman a  Dievčat zo SĽUKu . Keď ohlásili Barmani toto spojenie, bol som milo prekvapený. Už vo videoklipe Vrkoče tancujú SĽUKárky . V hite Strmá voda je použitý motív z ľudovej piesne Dolu cintorínom . Preto som z tohto spojenia nemal pocit, že je to iba súčasná módna vlna – folkór a súčasná hudba. Už spomenuté Vrkoče otvárali posledný koncert turné Potichu spolu so SĽUKárskou Vre vodička . Barmani nás všetkých potešili svojimi hitmi Traja, 100 kolies, Stano, (Jej) Sloboda, Mladým chýba vojna či Cigánska . Ako prídavok zahrali Barmani pieseň od skupiny Noisecut Svitá . Tento cover sa nachádza na výberovke Pozdrav Slnku. Pozdrav Slnku je výber singlov interpretov, ktorí vyd

Čítanie ku káve - dnes s Lady Vivian

Lady Vivian je najznámejšia burlesque umelkyňa na Slovensku. Zároveň je telom a tvárou hnutia body positive u nás. Je ikona domácej sofistikovanej nahoty. Ja som ju objavil možno neskôr ako iní. Prvýkrát som ju videl v rámci vystúpenia Red Cat Cabaret na Pohode 2019.  Opojený krásou, ktorú som tam videl, som jej dal follow na Instagrame. Osobne sme sa zoznámili až na HalloQueen 2019, kde rovnako vystupovala. Ako vravieva Lucia Siposová pri predstaveniach v Red Cat Cabaret " Ladies&Gentlemen - Lady Vivian". Lady Vivian, foto Viktória Akbariová, archív Lady Vivian Ako sa máš v týchto jesenných a karanténnych časoch?  Karanténne. Ale nie... nemám sa zle. Je fakt, že nás umelcov táto karanténa nemá v láske. Divadlá sú zatvorené ani burlesque shows nie sú, no o to viac ma tento voľný čas motivuje. Počas prvej vlny som dala dokopy dve úplné a úspešné burlesque čísla, z ktorých mám obrovskú radosť. Teší ma, že som sa s nimi stihla pochváliť pred našim milovaným publikom a táto

Brotherhood of Eternal alebo Pasta Oner v Danubiane

No čo si povieme. Teraz je " Corona time " a nikam sa nedá veľmi chodiť. Múzeá, nákupné centrá, kaviarne či galérie sú zatvorené. Aj ja sedím doma a snažím sa z tohto neskĺznuť do nejakého splínu. Snažím sa vypĺňať si čas v tom online svete. Radšej by som korzoval niekde v exteriéri či bol na nejakej peknej výstave.  Kto alebo čo je to ten Pasta?  Naposledy som bol koncom februára 2020 na výstave v múzeu moderného umenia v Danubiane. Myslel som si, že je tam výstava Viktora Freša - Family Vintage . Tá je však až 05.apríla tohto roka. No vďaka Danubiane som spoznal nového umelca, ktorým je Pasta Oner. Asi som jedno nekultúrne hovädo, keď som o ňom ešte nepočul. Keď som pozrel jeho výstavu, tak som vedel kto to je. " Veď to je ten, čo mal titulku VOGUE CS s Václavom Havlom, ktorá sa mi neušla."  Pasta Oner je rodák z Trenčína, vlastným menom  Zdeněk Řanda. Ako som sa dozvedel, patrí medzi najvýznamnejších českých výtvarníkov súčasnosti. " Brats